UA / RU
Служба підтримки Ariston працює цілодобово

Політика роботи нашого сервісного центру передбачає використання оригінальних запасних частин. Оригінальні деталі — це такі, що були виготовлені безпосередньо компанією Арістон, або ж її офіційними партнерами. Це дозволяє нам гарантувати якісний та довготривалий результат втручання з метою здійснення ремонту.

Фірмові комплектуючі до побутової техніки італійського бренду супроводжуються паспортом виробу. Як правило, в ньому міститься гарантія та описані умови повернення виробу.

Якщо зі встановленими нашими фахівцями деталями виникне проблема, ви можете звернутись до нас або безпосередньо до виробника з претензією та заявкою на повернення. Для цього потрібно здійснити демонтаж деталі та мати при собі паспорт виробу. Ми або виробник відшкодуємо вартість, або ж замінемо деталь на нову.

Повернення компектуючих, які вже були у використанні, можливе лише за умови дотримання клієнтом правил експлуатації техніки. Запасні частини, на яких наявні сліди комах, механічних пошкоджень або ж ознаки ремонту сторонніми особами, не підлягають поверненню.

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.